niedziela, 3 czerwca 2012

Wygrałam!


Wygrałam!
Wzięłam udział w konkursie na forum szyjemy po godzinach. Temat brzmiał: "Nasze dzieci latem". No i proszę - jest moje najstarsze dziecko. Średnie dostało taką samą sukienkę, ale można było zgłosić tylko jedną pracę.
Z tyłu wygląda tak:
I w ruchu:
Na tym zdjęciu widać tez kawałek Średniej w spodenkach szytych przeze mnie.
I jeszcze zbliżenie na drzewo:
Trawa jest w rzeczywistości trochę bardziej zielona, a niebo bardziej niebieskie.

Już się cieszę na nagrodę - 2 metry dzianiny lub tkaniny ze sklepu ekodzianiny. Dziękuję sponsorowi i wszystkim, którzy na mnie głosowali.

3 komentarze:

  1. Wygrana w pełni zasłużona! Śliczna i pomysłowa sukieneczka - a te plastry na kolanach rozbroiły mnie zupełnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sukienka! I piszesz - że dwie takie uszyłaś??? Jesteś wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienusia, bardzo pomysłowa aplikacja, fajnie, że wygrałaś, zasłużyłaś za swój trud włożony w tę pracę :)

    OdpowiedzUsuń